Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 13:34 - В името на любовта...
Автор: womanly Категория: Поезия   
Прочетен: 5102 Коментари: 18 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В хаоса на бързия бяг на времето,
равновесие в живота ми внасяш....
Измъквайки ме от железните окови на бремето,
със светлина и нежност, душата ми озаряваш...

Въртя се безмълвно в центрофуга,
изпълнена с болка и тъга...
Без теб... твоята любов и подкрепа,
не зная как напред бих могла да продължа...

Но длъжна съм, в името на любовта,
да се боря без да се предавам...
Каквито и усилия да ми коства това,
пред трудностите ще се изправя - обещавам!






Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Прекрасна изповед, Слънчево мо...
24.06.2010 13:56
Прекрасна изповед, Слънчево момиче!
"Но длъжна съм, в името на любовта,
да се боря без да се предавам..."
Успех в постигането на мечтите :)
С обич към теб!
цитирай
2. womanly - Радвам се, че ме посети, Миа!
24.06.2010 14:04
miaa написа:
Прекрасна изповед, Слънчево момиче!
"Но длъжна съм, в името на любовта,
да се боря без да се предавам..."
Успех в постигането на мечтите :)
С обич съм теб!


Благодаря ти чистосърдечно! Поздрави и слънчев ден!
цитирай
3. erato7 - "Без теб. . . твоята любов и ...
24.06.2010 14:08
"Без теб... твоята любов и подкрепа,
не зная как напред бих могла да продължа..." точно любовта ще ти даде сили, за да продължиш напред, въпреки всичко! Прегръдка за теб, миличка!:)))
цитирай
4. kaprizna - "Равновесие в живота ми внасяш..."- това е много важно!
24.06.2010 16:27
Поздрави!
цитирай
5. stela50 - Поздравления за хубавия стих и музикален фон...
24.06.2010 17:18
...Да се боря без да се предавам...Важно е.
Благодаря ти ,мила ,за преживяния миг !
цитирай
6. womanly - Благодаря ти и аз, Stela50!
24.06.2010 17:23
stela50 написа:
...Да се боря без да се предавам...Важно е.
Благодаря ти ,мила ,за преживяния миг !


Пздрави и пожелания за щастие!
цитирай
7. ckarlet - Womanly, когато има любим човек, ...
24.06.2010 18:55
Womanly, когато има любим човек, който те подкрепя във всичко, борбата си заслужава, а и по-лесно се върви напред!
Поздрави и от мен!
цитирай
8. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! Божествен миг ...
24.06.2010 22:04
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. womanly - Отново си невероятна, Джу! Благодаря ти!
24.06.2010 22:18
yuliya2006 написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ


Честит празник! Нека светлината да огрява всичките ни дни и повече божествени мигове, наслада да носят в нашите души!
Поздрави!
цитирай
10. yuliya2006 - Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)...
30.06.2010 21:46
Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)


Там аз бях в едно юлско утро
Търсещ любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
и по моят Път

С деня дойде и решението
Ще продържавам да търся теб
Ла ла ла ла

Търсих любовта
На най-необичайните места
Не оставих камък
непреобърнат
Трябваше да се вгледам
в над хиляди лица
Но никой не почувства
Огънят, който гореше

в сърцето ми,
в съзнанието ми,
в душата ми
Ла ла ла ла

Там аз бях в едно юлско утро
Бях търсил любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
о, да, по моят Път





КОПИРАНО ОТ

http://www.blog.petarivanov.com/?p=514
цитирай
11. womanly - Благодатя ти, Джу!
30.06.2010 22:06
Красива и незабравима песен - July Morning!
цитирай
12. ivankalilova - Много хубав стих, Слънчице! В името ...
03.07.2010 08:36
Много хубав стих, Слънчице! В името на любовта........да, защото именно тя прави чудеса......!А борбата, за нея тя си заслужава!
Много слънце и светлина в дните ти !:)))
цитирай
13. ivankalilova - В името на любовта. . . . . стува си ...
04.07.2010 13:45
В името на любовта.....
стува си борбата,
независимо каква ще е цената!
Прегръщам те , слънчево момиче!
цитирай
14. kleopatrasv - в центрофуга?
16.07.2010 18:18
Интересно ми стана, поздравления!
цитирай
15. womanly - Благодаря ти, Ivankalilova!
17.07.2010 17:13
Всичко свързано с любовта си заслужава. Тя е тази, която ни тласка и движи напред,
която ни прави различни изпълвайки душата и същността ни с незабравими чувства, емоции и преживявания. Поздрави и много щастие ти желая!
цитирай
16. priqtel12 - Такова жизнеутвърждаващо обещание в името на любовта:
20.07.2010 10:34
"Но длъжна съм, в името на любовта,
да се боря без да се предавам...
Каквито и усилия да ми коства това,
пред трудностите ще се изправя - обещавам!"
Поздравления за стиха!
цитирай
17. desilazarova - Да, в името на любовта сме длъжни да ...
21.07.2010 01:34
Да, в името на любовта сме длъжни да издържим! Поздрави!
цитирай
18. womanly - Благодаря за посещението и вниманието Desilazarova!
21.07.2010 09:50
desilazarova написа:
Да, в името на любовта сме длъжни да издържим! Поздрави!


Поздрави и слънчев ден, изпълнен с ведро настроение и много усмивки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: womanly
Категория: Изкуство
Прочетен: 417808
Постинги: 122
Коментари: 1310
Гласове: 5652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930