Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2010 11:07 - Без теб...
Автор: womanly Категория: Поезия   
Прочетен: 5294 Коментари: 17 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Без теб... демони ме обграждат,
болезнено проникват до мозъка на костите ми...
Мрак и тъмнина в душата ми вграждат, разпръсквайки силна отрова в тялото ми....  

Без теб... жално плаче и кърви сърцето, а болката като проказа в мен пропълзява...
Огромни паяци, с паяжината си забулват ми лицето, дъхът ми спира, а тялото започва да се вледенява...

Без теб... хиени ме нападат
и хищно раздират ми плътта...
Безжалостно впиват нокти и зъби,
капчица по капчица, бавно изсмукват ми кръвта...

Без теб... във огъня горя и изгарям, превръщайки се в куп прашинки пепел и прах...
Без теб... сърцето си за всички и света затварям...
Без теб... във бурята се разпилях...


 





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Много тъжно стихотворение!
30.05.2010 11:37
Прекрасно е в словореда си! Копнежно и искрено!
Дай Боже да си щастлива, да обичаш и да бъдеш обичана , Слънчево момиче!
цитирай
2. womanly - Приятно ми е, твоето присъствие тук, Миа!
30.05.2010 11:53
miaa написа:
Прекрасно е в словореда си! Копнежно и искрено!
Дай Боже да си щастлива, да обичаш и да бъдеш обичана , Слънчево момиче!


Животът е не само радост... Понякога тъжните моменти ни "обладат", което в реалността е неизбежно...
Поздрави и хубав ден!
цитирай
3. sunny2 - Мисля си, будни ли сме всъщност? За Любов...
30.05.2010 12:24
За уникалния шанс да се родим... За невъзможността да срещнем себе си? Няма бъдеще и минало. Времето е единосъщо. Времето е Бог. А Бог е Любов. Единствената реалност. Благодарение на единствения Бог, избрал да бъде погребан в небесата, за да ни дари шанса да бъдем. Равни нему. Богоравни на страданието му. И на Любовта му. Изборът ни принадлежи. И е много личен. Нищо друго няма значение.
цитирай
4. alexiev63 - Без теб
30.05.2010 12:52
Без теб...
сърцето спря
очите затворени
ръцете кръстосани
душата отлетя!
цитирай
5. womanly - Благодаря, че ме посети, Sunny2!
30.05.2010 13:15
sunny2 написа:
За уникалния шанс да се родим... За невъзможността да срещнем себе си? Няма бъдеще и минало. Времето е единосъщо. Времето е Бог. А Бог е Любов. Единствената реалност. Благодарение на единствения Бог, избрал да бъде погребан в небесата, за да ни дари шанса да бъдем. Равни нему. Богоравни на страданието му. И на Любовта му. Изборът ни принадлежи. И е много личен. Нищо друго няма значение.


Поздрави!
цитирай
6. womanly - Хубав поетичен коментар!
30.05.2010 13:16
alexiev63 написа:
Без теб...
сърцето спря
очите затворени
ръцете кръстосани
душата отлетя!


Благодаря ти за вниманието, Alexiev63!
Слънчев и хубав ден!
цитирай
7. pegas08 - Ли, страхотна си!
30.05.2010 13:55
Майсторско изпълнение!
цитирай
8. womanly - Поздрави, Pegas08!
30.05.2010 14:54
pegas08 написа:
Майсторско изпълнение!


Приятно ми е, че се отби! :))
Усмивки и хубав ден ти желая!
цитирай
9. kalin8 - Поздравления!
30.05.2010 18:11
Тъжен стих! Следващото да е по-весело!
Б.
цитирай
10. stela50 - Тъжно ...силно и хубаво...искрено
30.05.2010 20:38
В унисон е с моя момент ,womanly ...
Благодаря ти ,пресрасни стихове.
цитирай
11. womanly - Благодаря ти, Stela50!
30.05.2010 20:50
stela50 написа:
В унисон е с моя момент ,womanly ...
Благодаря ти ,пресрасни стихове.


Радвам се, че ме посети! В животът настъпват моменти на меланхолия и тъга... Живот, какво да се прави?... Преживяваме и тъжните и хубавите мигове. Желая на всички хубавите такива, да вземат превес над всичко лошо и да се опитаме да бъдем малко по-добри, наслаждавайки се на красотата, която ни заобикаля!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
12. ckarlet - В такива моменти дори тишината ни ...
31.05.2010 09:21
В такива моменти дори тишината ни кара да бъдем още по-тъжни...
Поздрави и от мен, Womanly!
Успешна нова седмица желая на всички!
цитирай
13. womanly - Радвам се на посещението ти, Скарлет!
31.05.2010 09:27
ckarlet написа:
В такива моменти дори тишината ни кара да бъдем още по-тъжни...
Поздрави и от мен, Womanly!
Успешна нова седмица желая на всички!


Да, понякога и тишината ни натъжава... Но това е животът, носещ в себе си и радост и тъга!
Хубава седмица и от мен, с много слънце и усмивки!
цитирай
14. yuliya2006 - Христо Ботев ЕЛЕГИЯ ...
01.06.2010 21:16
Христо Ботев

ЕЛЕГИЯ


Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те в таз рабска люлка люлее?
Тоз ли, що спасителят прободе
на кръстът нявга зверски в ребрата,
или тоз, що толкоз годин ти пее:
"Търпи, и ще си спасиш душата?!"

Той ли, ил някой негов наместник,
син на Лойола и брат на Юда,
предател верен и жив предвестник
на нови тегла за сиромаси,
нов кърджалия в нова полуда,
кой продал брата, убил баща си?!


Той ли? - кажи ми. Мълчи народа!
Глухо и страшно гърмят окови,
не чуй се от тях глас за свобода:
намръщен само с глава той сочи
на сган избрана - рояк скотове,
в сюртуци, в реси и слепци с очи.


Сочи народът, и пот от чело
кървав се лее над камък гробен;
кръстът е забит във живо тело,
ръжда разяда глозгани кости,
смок е засмукал живот народен,
смучат го наши и чужди гости!


А бедният роб търпи и ние
без срам, без укор, броиме време,
откак е в хомот нашата шия,
откак окови влачи народа,
броим и с вяра в туй скотско племе
чакаме и ний ред за свобода!
цитирай
15. womanly - Благодаря ти, Джу за посещението!
01.06.2010 21:30
yuliya2006 написа:
Христо Ботев

ЕЛЕГИЯ


Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те в таз рабска люлка люлее?
Тоз ли, що спасителят прободе
на кръстът нявга зверски в ребрата,
или тоз, що толкоз годин ти пее:
"Търпи, и ще си спасиш душата?!"

Той ли, ил някой негов наместник,
син на Лойола и брат на Юда,
предател верен и жив предвестник
на нови тегла за сиромаси,
нов кърджалия в нова полуда,
кой продал брата, убил баща си?!


Той ли? - кажи ми. Мълчи народа!
Глухо и страшно гърмят окови,
не чуй се от тях глас за свобода:
намръщен само с глава той сочи
на сган избрана - рояк скотове,
в сюртуци, в реси и слепци с очи.


Сочи народът, и пот от чело
кървав се лее над камък гробен;
кръстът е забит във живо тело,
ръжда разяда глозгани кости,
смок е засмукал живот народен,
смучат го наши и чужди гости!


А бедният роб търпи и ние
без срам, без укор, броиме време,
откак е в хомот нашата шия,
откак окови влачи народа,
броим и с вяра в туй скотско племе
чакаме и ний ред за свобода!


Мога да кажа само едно нещо - Невероятна си!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
16. erato7 - Поздрави, миличка!
02.06.2010 16:53
Поздрави, миличка!
цитирай
17. womanly - Благодаря ти,Erato7!
04.06.2010 13:01
erato7 написа:
Поздрави, миличка!


Радвам се, че ме посети!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: womanly
Категория: Изкуство
Прочетен: 417839
Постинги: 122
Коментари: 1310
Гласове: 5652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930