Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 09:40 - Бяла нежност...
Автор: womanly Категория: Поезия   
Прочетен: 6197 Коментари: 37 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В бялата нощ вървя,
тихо притихнала...
Без глас, без звук и стон...
В усещане за теб потъвам,
душата ми търси подслон...
Чакам те!
И се моля да се появиш...
В бялата тишина
да ме преоткриеш...
Горяща от страст
и необуздан трепет...
Горяща от желания
и тиха радост...
Горяща за целувки
и огнена сладост...
Чакам те!
Фибрите ми танц танцуват,
бели мечти рисуват...
Бяла магия...
Бяла любов...
Бяла нежност...
Бяло щастие...
Бели крила...
Бяла свобода...
Чакам те!
Опиянена от любов...
Да съм обичана...
И да бъда обичана!
Това е моят зов...



Тагове:   магия,   нежност,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. irka66 - Прекрасно! :)))
09.04.2010 09:57
Прекрасно!
цитирай
2. womanly - Поздрави, Ирка! :)
09.04.2010 10:04
irka66 написа:
Прекрасно!


Благодаря ти за вниманието и топлия коментар! Зарадва ме посещението ти и тук!
Здраве и щастие ти желая и много, много усмивки!
цитирай
3. smani - womanly
09.04.2010 10:59
Префинено бяло! :)

(• _ •)
цитирай
4. iliada - Ех ,този сезон
09.04.2010 11:30
какви вълшебства твори,какъв пламък разгаря и какви стихове провокира!:)
Добра магьосница е Пролетта !:)
Поздрав за стиха,womanly!:)
цитирай
5. womanly - Блгодаря ти за посещението Smani! :)
09.04.2010 11:47
smani написа:
Префинено бяло! :)

(• _ •)


Бялото като символ на светлина, топлина, нежност е свещенно! Колкото повече го има, толкова по-добре! Да го запазим - чисто и неопетнено! :))
Поздрави!
цитирай
6. womanly - Впечатляващ и докосващ коментар Iliada!
09.04.2010 11:52
iliada написа:
какви вълшебства твори,какъв пламък разгаря и какви стихове провокира!:)
Добра магьосница е Пролетта !:)
Поздрав за стиха,womanly!:)


Благодаря ти искрено!
Пролетта - любимият ми сезон, когато всичко около нас разцъфва и започва нов живот... Ново начало, което ни зарежда с невероятна енергия и ни дава стимул да вървим напред, изграждайки си нови мечти и надежди, към които да се стремим! А какво по-хубаво от развитието ни напред и нагоре???
Слънчев ден и много усмивки за теб!
цитирай
7. ninaantonova - Поздравления!
09.04.2010 11:57
Това е Светлината...Хубав ден! :)))))))))
цитирай
8. womanly - Благодаря ти много, Ninaantonova!
09.04.2010 12:02
ninaantonova написа:
Това е Светлината...Хубав ден! :)))))))))


Зарадва ме присъствието ти и тук!
Това е Светлината - нежния полъх на пролетта, разнасящ благоуханен аромат, разцъфването на цветята и покълването на зрънцата - любов! :)))
Прекрасен да е денят и за теб, изпълнен с много радост и усмивки!
Светъл поздрав!
цитирай
9. miaa - Много красив стих! Любов и копнеж! ...
09.04.2010 12:46
Много красив стих! Любов и копнеж! Много щастие за теб, Слънчево момиче!
цитирай
10. womanly - Слънчев ден и за теб, Миа!
09.04.2010 12:49
miaa написа:
Много красив стих! Любов и копнеж! Много щастие за теб, Слънчево момиче!


Благодаря ти за посещението и топлите думи! Трогна ме, за пореден път!
Много усмивки за теб и щастливи мигове!
цитирай
11. monna - Бяла белота си... и си изригнала като пенливо шампанско....
09.04.2010 13:53
.....едва не ме удари тапата....:)))
Така е винаги при истинските творци - изригва емоцията, достигнала необходимия
градус и налягане...отприщва се...като вулкан и залива...где що падне....!!
Много силно, красиво, чисто и истинско Е!:)))
Прегръдка, миличка!
цитирай
12. dbi - Впечатлен съм !
09.04.2010 14:16
Бяла нежност с еротичен привкус :)
цитирай
13. womanly - Уаууууу, Monna!
09.04.2010 14:17
monna написа:
.....едва не ме удари тапата....:)))
Така е винаги при истинските творци - изригва емоцията, достигнала необходимия
градус и налягане...отприщва се...като вулкан и залива...где що падне....!!
Много силно, красиво, чисто и истинско Е!:)))
Прегръдка, миличка!


Остави ме за миг без дъх и думи.... Невероятен и зашеметяващ коментар!
Благодаря ти чистосърдечно! В момента дори, не знам как да реагирам..... Емоциите и чувствата преливат в мен след тези твои думи.....

Слънчев ден за теб и много щастие!
цитирай
14. qnam - Фино и красиво
09.04.2010 14:34
Нежно и пенливо!
Бъди като кокиче зимно, теменужка в пролетта, като кайсия през лятото и лозата през есента. А другото е:

Бяла магия...
Бяла любов...
Бяла нежност...
Бяло щастие...
Бели крила...
Бяла свобода...

От цялото ми сърце!
цитирай
15. womanly - Благодаря ти много, Qnam!
09.04.2010 14:43
qnam написа:
Нежно и пенливо!
Бъди като кокиче зимно, теменужка в пролетта, като кайсия през лятото и лозата през есента. А другото е:

Бяла магия...
Бяла любов...
Бяла нежност...
Бяло щастие...
Бели крила...
Бяла свобода...

От цялото ми сърце!


Оригинален, впечатляващ и интересен коментар! Трогна ме!
Приятен и светъл ден ти желая!
цитирай
16. noise - Бяла магия
09.04.2010 16:12
в бяла нощ, бяла магия,
бяла луна купе бялото ти лице
бели криле, носещи бяла магия,
бушуваща бяла стихия...
т'ва пък е моят зов към белите ти нощи
прекрасна си в бяло окъпана...
радваш ме,
дори когато е тъмно бяло

цитирай
17. womanly - Поздрави Noise!
09.04.2010 16:27
noise написа:
в бяла нощ, бяла магия,
бяла луна купе бялото ти лице
бели криле, носещи бяла магия,
бушуваща бяла стихия...
т'ва пък е моят зов към белите ти нощи
прекрасна си в бяло окъпана...
радваш ме,
дори когато е тъмно бяло



Благодаря за посещението, вниманието и топлия коментар!
Приятен ден и щастие ти желая!
цитирай
18. monna - Дишай дълбоко, и се радвай на адмирациите на хората!
09.04.2010 17:21
Защото когато едно нещо е хубаво - няма 6-5, то е ХУБАВО!:)))
Усмивките ми са - за теб!
цитирай
19. womanly - :)) Monna,
09.04.2010 17:28
monna написа:
Защото когато едно нещо е хубаво - няма 6-5, то е ХУБАВО!:)))
Усмивките ми са - за теб!


Това е единствената рецепта и лекарство! Това и се опитвам да правя, но... днес явно адмирациите и вниманието на хората ми дойдоха в повечко... :)
Ще оцелея!!! :))))
И тук може би е момента, да изразя благодарността си към всички посетили, гласували и коментирали (специално) този постинг, а и блога ми! А към теб Monna, освен всичко това, изразявам и възхищението си! Прекрасен и жизнерадостен човек си ти, със запазени човешки ценности и духовност, което в днешно време, за съжаление е рядко срещано....
Благодаря Ви много!!!
цитирай
20. bobsun123 - Бъди обичана!
09.04.2010 18:00
Нека твоя зов бъде чут.Усмивки!:) И аз обичам бялото.:)
цитирай
21. womanly - Благодаря и на теб за вниманието Bobsun123!
09.04.2010 18:13
bobsun123 написа:
Нека твоя зов бъде чут.Усмивки!:) И аз обичам бялото.:)


Зарадва ме посещението и коментара ти!
Поздрави и светли дни за теб, с много щастие и усмивки!
цитирай
22. scarlety - Бяла красота!
09.04.2010 19:31
Бяла красота и любов-какво по-прекрасно!
цитирай
23. womanly - :) Благодаря и на теб за вниманието, Scarlety!
09.04.2010 19:38
scarlety написа:
Бяла красота и любов-какво по-прекрасно!


Бяла красота, бяла любов, бяла магия - съчетанието им в едно цяло, осмислят нашия живот! :))
Лека вечер и много щастие ти желая!
цитирай
24. yuliya2006 - БЯЛА ЖЕНА. . БЯЛА МУЗА. . БЯЛА МАГИЯ ...
09.04.2010 21:53
БЯЛА ЖЕНА..БЯЛА МУЗА..БЯЛА МАГИЯ СИ ТИ СЛЪНЧИЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
25. noise - Благодаря за посещението, ...
09.04.2010 21:53
womanly написа:


Благодаря за посещението, вниманието и топлия коментар!
Приятен ден и щастие ти желая!


copy/paste ли правиш скъпа ми womanly
очаквах нещо по-така, като твой обожател
цитирай
26. womanly - :)) Джу,
09.04.2010 22:00
yuliya2006 написа:
БЯЛА ЖЕНА..БЯЛА МУЗА..БЯЛА МАГИЯ СИ ТИ СЛЪНЧИЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Приятно ми е както посещението ти, така и коментарът ти! Но... аз съм си съвсем обикновена и земна... Благодаря ти, за тези съвършени думи към моята скромна личност, трогната съм и същевременно щастлива!
Желая ти и на теб само щастие и хубави събития в живота!
С обич Womanly!
цитирай
27. womanly - Noise,
09.04.2010 22:10
noise написа:
womanly написа:


Благодаря за посещението, вниманието и топлия коментар!
Приятен ден и щастие ти желая!


copy/paste ли правиш скъпа ми womanly
очаквах нещо по-така, като твой обожател


Не съм длъжна да ти давам обяснения, за отговорите си към коментарите, за да задоволя любопитството ти, нито мисля, че точно тук е подходящото място, но ... но ще се опитам да го направя. Ако се загледаш по-внимателно и прочиташ коментарите, ще разбереш, че не правя copy/paste. Нормално е, понякога част от отговорите ми към коментарите в един постинг да имат някаква обща допирателна... Все пак изразявам благодарност, при която няма кой знае колко и какви различия и избор за това.
И аз като как да разбирам, цитирам: "очаквах нещо по-така, като твой обожател"?
Първо - не съм медиум, за да знам кой ми е почитател, обожател и кой - не!
Второ - не деля блогърите тук по никакъв начин!
Трето - отговарям, според възможността си на писане във времето, което означава, че не съм постоянно онлайн!
Не приемай отговорът ми като грубост, това е само пояснение, което ти самият ме провокира да напиша и изразя!
Лека вечер!
цитирай
28. blagovestie - Прекрасно е,
10.04.2010 10:21
толкова огън, нежност и всеотдайност...
Много споделена и дълбока любов ти пожелавам!
цитирай
29. womanly - Благодаря ти, Blagovestie!
10.04.2010 10:28
blagovestie написа:
толкова огън, нежност и всеотдайност...
Много споделена и дълбока любов ти пожелавам!


Зарадва ме с посещението си!Страхотен коментар!Поздрави!
Светли почивни дни, изпълнени с много усмивки и жизнерадост!
цитирай
30. pegas08 - Бяла целувка ти пращам , красавице!
10.04.2010 15:42
Away with your fictions of flimsy romance,
Those tissues of falsehood which Folly has wove,
Give me the mild beam of the soul-breathing glance,
Or the rapture which dwells on the first kiss of love.
цитирай
31. womanly - Уаууу, изненада ме приятно, Пегас!
10.04.2010 16:51
pegas08 написа:
Away with your fictions of flimsy romance,
Those tissues of falsehood which Folly has wove,
Give me the mild beam of the soul-breathing glance,
Or the rapture which dwells on the first kiss of love.


Ще се опитам да ти отогворя подобаващо и аз...
Дали ще се получи добре - мога само да се надявам...
Отговор от теб ще очаквам.. и честичко ще проверявам :)))

Thanks for the white kiss of love ...
I wish - white light for your soul ...
Always answer how to solve ...
Are you a friend to whom he bow ...
цитирай
32. elinora - Хубав стих,
10.04.2010 18:19
очакването винаги е бяло...
цитирай
33. tantri - *
10.04.2010 19:33
Нека не те напуска любовното опиянение:)))
Поздрави!
цитирай
34. womanly - Благодаря ти за вниманието, tantri!
10.04.2010 19:52
tantri написа:
Нека не те напуска любовното опиянение:)))
Поздрави!


Както и за пожеланието! Нека - всеки, който се е докоснал и усетил това любовно опиянение, да го задържи колкото е възможно по-дълго в и за себе си!
Приятна вечер ти желая и много щастие!
цитирай
35. pegas08 - Ли, където се намесва Байрон, аз мълча!
10.04.2010 20:46
Твоят отговор е за барда, не е за мен!
И смятам определено, че не се изложи!

Ли, и ти ме изненада... истински!
Благодаря за вниманието!

И не се връзвай на т. нар. обожатели!
Пращай ги при мен, да ги лекувам с Кек!
цитирай
36. womanly - И аз ти благодаря за вниманието, Пегас!
10.04.2010 21:01
pegas08 написа:
Твоят отговор е за барда, не е за мен!
И смятам определено, че не се изложи!

Ли, и ти ме изненада... истински!
Благодаря за вниманието!

И не се връзвай на т. нар. обожатели!
Пращай ги при мен, да ги лекувам с Кек!


Както и за подкрепата, и за предложението - за лечение! Ще се възползвам от услугите ти - при нужда... ще те имам предвид!... :))

И успях дори да те изненадам... истински???
И аз самата съм изненадана от себе си...
Пръв опит беше това, провокиран от теб...
Благодаря ти много, още веднъж!
С уважение: Womanly
цитирай
37. ivankalilova - Ти наистина си прекрасна !Поздр...
12.04.2010 12:08
Ти наистина си прекрасна !Поздравления!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: womanly
Категория: Изкуство
Прочетен: 419851
Постинги: 122
Коментари: 1310
Гласове: 5652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930