Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 09:18 - ПРИНАДЛЕЖИМ СИ
Автор: womanly Категория: Изкуство   
Прочетен: 2199 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 19.02.2010 10:18


Безкрайно дълги са минутите когато те няма и когато не усещам твоето присъствие. Чувствам една постоянна празнота, една сладко-горчива болка, изгаряща ме от любовта ми към теб, разливайки се по цялото ми тяло. Болка, която ме кара да потръпвам от притеснение, че не знам какво става с теб, къде си... с кого си и какво правиш.... Стоя, потънала в самота, опитвайки се да забравя и пренебрегна студенината и тъмнината в сърцето си, които се спускат и ме обгръщат безжалостно... Ти се превърна в мой идол и моя фантазия, която преминава през ритъма на страстта, през всички етапи на любовта, която бушува в същността ми и ме поддържа жива, давайки ми допълнителна енергия и тласък за живот... В мен има и съществуват безброй мечти и поставени цели, които искам да сбъдна... Ти се превърна в основната ми мечта и цел, която искам да осъществя, и до която да се докосна. Искам да достигна до дълбините на сърцето ти, да те опозная в максимална степен и разбера истинското ти АЗ, което трайно ме омагьоса, плени и за воалира... с една непринудена нежност, чувственост и отношение към мен, неизпитвани и не показвани от друг до този момент. Искам да знам всичко свързано с теб ... от и до - най-малката подробност. Изпитвам необходимостта и желанието да бъда постоянно с теб. Жадна съм за теб, а изворът, за да утоля жаждата си, си само и единствено – ти. Нахлу в живота ми, като бляскава светлина, разпалила огъня в сърцето ми, събуждайки от дълбок сън чувствата ми. Обичам те така неустоимо, че на моменти подлудявам и съзнанието ми се замъглява. Искам да бъда близо до теб, да усещам дъха ти, да бъда в обятията ти, да почувствам и изгоря в пламъците на своите желания... Жадувам за прегръдките ти, копнея и мечтая за целувките ти... Всяка една частица от мен бленува за теб и твоята топлина... Ти си моята нежност, тръпка, желание и любов, която ме поддържа жива и която искам да бъде, остане и съществува завинаги в живота ми... Обичам те, обичай ме и ти... Да изпълним заедно сърцата си с живот, да се чувстваме божествено и на върха на щастието си... Да се насладим на удоволствието, копнежа и екстаза, които изпитваме един към друг - Аз и Ти... Ти Аз – Ние, които си принадлежим....   


Тагове:   Bulgaria,   обичам,   мечта,   болка,   Ние,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Любовта помни, дава криле, изпълва ...
19.02.2010 09:22
Любовта помни, дава криле, изпълва сърцата ни, претворява мечтите ни!
Хубав ден, Womanly!
цитирай
2. womanly - Любовта помни, дава криле, изпълва ...
19.02.2010 09:25
Благодаря ти miaa! Хубав, слънчев ден и на теб, изпълнен с много усмивки и приятни емоции! Поздрави!
цитирай
3. ckarlet - Прекрасно написано! Всеки от нас е ...
20.02.2010 15:14
Прекрасно написано! Всеки от нас е изпитал подобно усещане, но не всеки може да го изрази по този начин! Впечатли ме! Поздрави от мен, Womanly!
цитирай
4. womanly - ckarlet, Благодаря отново!
20.02.2010 15:23
Трогна ме топлия ти коментар! Хубав ден желая, изпълнен с много усмивки и незабравими емоции, спиращи дъха!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: womanly
Категория: Изкуство
Прочетен: 416866
Постинги: 122
Коментари: 1310
Гласове: 5652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031