Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 15:36 - В съня ми...
Автор: womanly Категория: Изкуство   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 27.01.2010 15:38


Тихо е, толкова тихо, че се чува свистеното на вятъра и шумоленето на листата в клоните... Тишината прониква и се разлива в тялото ми - бавно и постепенно... обгръща ме в мантията си, и без питане нахлува в съзнанието ми... Затварям очи...отпускам се и потъвам в дълбок сън... Сънувам... Изниква образ на мъж... Мъж, който от известно време живее с мен в сънищата ми... Това беше – моята тайна мечта и неосъществена реална любов. И тази нощ – отново ме чакаше... Мен – която ощастливяваше и радваше с нежност, топлота и себе отдаване. Беше толкова близо, че усещах дъхът му, пулса и ритъма на сърцето му, трепета на тялото му за жадуваните ласки и страст, които щяхме да споделим – заедно, сливайки и преплитайки телата си... Желанието му да ме докосне и грабне в обятията си беше толкова силно, че цялото му тялото се тресеше от конвулсии и възбуда от очакваното преживяване... Всеки път беше различно, вълшебно и все по-вълнуващо. Целувките му бяха горчиво-сладки, изгарящи, пламтящи, огнено-страстни и ме караха безмълвно да издавам писъци, които отекваха и се разливаха в тишината.... Докосванията му ме подлудяваха...Правеше го толкова нежно и романтично, че.... се разтапях и премалявах от удоволствие... Изпитваше и имаше нужда от мен, както и аз от него. Желаехме се от дъното на сърцата и душите си... Чувствата по между ни бушуваха като буря, разтърсваха ни до основи, а преживяванията - бяха невероятни и върховни, оставяйки след себе си дълбоки следи – чисти, красиви, бушуващи, които дори след съня, сутрешното събуждане и влизане в реалността - продължаваха да живеят и съществуват ....

 


Тагове:   мъж,   буря,   мечта,   Ми,   проза,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: womanly
Категория: Изкуство
Прочетен: 417910
Постинги: 122
Коментари: 1310
Гласове: 5652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930